Winterprogramma 2013-2014 Jeugdteams S. V. Grol

22-12-2013

Nu Sinterklaas weer in het land is geweest en de Kerstman al staat te trappelen om ons te bezoeken, maakt de winterstop zijn opwachting. Zoals elk jaar zal er ook dit jaar een winterprogramma worden georganiseerd door de Commissie Nevenactiviteiten, zodat je niet hoeft stil te zitten.

Bioscoop Skopein voor de F, F pups, G team en E teams.
Voor de F, E, G team en F pups is het mogelijk om op 11 januari 2014 een bezoekje te brengen aan de Bioscoop Skopein te Winterswijk. De film begint stipt om 10:00 uur. Zorg er dus voor dat je ruim op tijd aanwezig bent (vanaf 09.45 uur). Beide zalen zijn volledig door de S.V. Grol gereserveerd en de entree is GRATIS! In verband met een beperkt aantal zitplaatsen is de film in eerste instantie alleen bestemd voor spelende leden van de S.V. Grol (E, F jeugd, G team en F pups). Welke film er die dag zal worden afgespeeld is nu nog een geheim. Meer informatie volgt nog via de mail!

Vervoer
Vriendelijk verzoek aan de leiders om de vervoerslijst te hanteren of een vervoerslijst te maken voor deze dag. Graag 1 of 2 leiders van elk team aanwezig om deze activiteit in goede banen te leiden.

Zaalvoetballen A, B, C en D teams
Op 28 december 2013 en 4 januari 2014 wordt er voor de A, B, C en D jeugd een gemixt zaalvoetbaltoernooi georganiseerd.
Voor de A,B en C teams op 28 december 2013 en op de volgende tijden:
- C jeugd van 14.00 uur tot 16.00 uur
- B jeugd van 16.00 uur tot 18.00 uur
- A jeugd van 18.00 uur tot 19.30 uur
Voor de D teams op 4 januari 2014 en op de volgende tijden:
- D meiden van 13:00 uur tot 14:00 uur
- D1 t/m D3 van 14:00 tot 16:00
- D4 t/m D6 van 16:00 tot 18:00
Na het toernooi is er voor alle teams een gratis consumptie….
Vriendelijk verzoek om al omgekleed klaar te staan op het tijdstip wanneer jullie klasse moet spelen! Meer informatie volgt nog via de mail!

Meiden A en B
Voor de meiden van de A en B klasse staat er deze winter ook een leuke activiteit op het programma. Zij zullen van een “bekende” sierraadmaakster een workshop krijgen, het belooft een leuke activiteit te worden.
- A-meiden op 27 december van 19:30 uur tot 21:30 uur
- B-meiden op 03 januari van 19:30 uur tot 21:30 uur.
De kosten voor deze workshop bedragen €5 per speelster. Deze activiteit vindt plaats in de serre van de kantine. Meer informatie volgt nog via de mail!

Jeugdbingo
Op 4 januari 2014 zal er zoals in elke winterstop een jeugdbingo worden georganiseerd door de Supportersclub, voor voornamelijk de E, F jeugd en het G-team. Je dient die dag om 10.00 uur aanwezig te zijn in de sportkantine van de S.V. Grol, om mee te kunnen doen aan de bingo. Wanneer je al lid bent van de Supportersclub is deelname gratis. Als je nog geen lid bent van de Supportersclub is de deelname 5 euro. Vriendjes en vriendinnetjes zijn ook van harte welkom!

Nieuwjaarsloop
Op zondag 5 januari 2014 zal de nieuwjaarsloop plaatsvinden. Vanaf 09:30 uur is er de mogelijkheid om je op te geven in de centrale hal van de sportkantine van de S.V. Grol. Rond 10:30 uur zal de nieuwjaarsloop starten. Daarna is er de mogelijkheid om de nieuwjaarsreceptie bij te wonen. Verdere info volgt nog.

Wij wensen jullie veel plezier tijdens de winterstop!

Met vriendelijke groeten Commissie Nevenactiviteiten,

Angelique Janssen, Christel te Lintum, Rita Arink, Floris Geessinck, Lars Oesterholt en Jordy Overkamp (voorzitter) jordyoverkamp@hotmail.com