Geslaagde sinterklaasmiddag sv Grol

03-12-2013

Op zaterdag 30 november jl. is de Sint met zijn pieten op bezoek geweest bij de S.V. Grol. Voordat de Sint arriveerde werden de kinderen vermaakt met de spellen 'Ren je Rot' en paaltjesvoetbal. Vooral het “Ren je Rot”, was een groot succes. Met hulp van de vele leiders verliepen de spellen goed.

Echter voordat de Sint arriveerde, verzorgde Trijs Waterijs van Kletskoek Entertainment, voor de jongens en meiden van de F-jeugd met een leuke opdracht. Trijs was namelijk de code kwijt en omdat Trijs anders de deur voor de Sint niet kon openen moesten de kinderen een puzzel oplossen zodat de code bekend werd. Gelukkig lukte dit en kon Sinterklaas met zijn Pieten in de sporthal komen. Onder luid gezang werden de Sint en zijn Pieten ontvangen.

Sint werd van harte welkom geheten door Trijs en Sint had een leuke wedstrijd bedacht. Sint had een zang wedstrijd bedacht, de kinderen tegen de jeugdbegeleiders. De uiteindelijke winnaars waren de kinderen. Wel wil de organisatie opmerken dat er misschien een gelegenheidskoor mannenkoor is ontstaan. De jeugdbegeleiders zongen in volle borst en sommige zelfs zo hard dat ze rood aanliepen….

Alle kinderen konden ook een kleurplaat inleveren en de Sint was blij verrast om te zien dat veel kinderen de moeite hadden genomen om deze voor hem in te kleuren. Sint heeft aan zijn pieten gevraagd om de 3 mooiste kleurplaten uit te kiezen. Zo was er een 1e prijs, een 2e prijs en een 3e prijs.

De eerste prijst van de kleurwedstrijd werd gewonnen door Jasper ter Braak. Jasper speelt in Grol F4.

De tweede prijs van de kleurwedstrijd werd gewonnen door Sam Luttinkhold, Sam speelt in het G-team van de S.V. Grol.

De derde prijs van de kleurwedstrijd werd gewonnen door Hidde te Boome, Hidde speelt in Grol F5

Daarna was het tijd voor de Sint om weer te vertrekken maar Sint had nog een leuke verrassing voor alle kinderen. De kinderen moesten wachten totdat de Sint vertrokken was en dat was erg moeilijk voor sommige kinderen. Onder luid gezang werd de Sint uitgezwaaid.

Tot slot kregen de kinderen een schuimbal en een chocolade letter..

We kunnen terugkijken op een leuke middag en de commissie nevenactiviteiten wil iedereen bedanken die meegeholpen heeft om deze activiteit te doen slagen…