BCG scoort met ‘Smaak Makende Avond’

25-11-2013

Met Kaak Event Rent als gastheer!

De in november 2011 in het leven geroepen BusinessClub van de sportvereniging Grol heeft op vrijdag 22 november jl. een succesvolle avond georganiseerd voor haar leden en andere belangstellenden. Ondanks het grote aantal sponsoren dat de vereniging s.v. Grol reeds telt, heeft de BCG inmiddels al meer dan honderd donateurs weten te werven. Derhalve een prestatie van formaat! Reden temeer om ieder voetbalseizoen enkele aansprekende activiteiten te organiseren. Zoals een ‘Smaak Makende Avond’, beter gezegd een culinair ontspannend samenzijn in het bedrijf van Kaak Event Rent in Groenlo, waarbij de directeuren Peter Scheinck en Edwin Willemsen als voortreffelijke gastheren optraden.

De avond werd opgestart met een drietal bedrijfspresentaties van achtereenvolgens De Beek Groenactief, John Ligtenberg Vormgeving en Kaak Event Rent. Leon Berentsen van De Beek Groenactief schetste aan de hand van een powerpoint presentatie wat het twaalf full time medewerkers tellende bedrijf allemaal in huis heeft om een complete tuin te kunnen aanleggen. John Ligtenberg, in 2000 begonnen met een zelfstandig ontwerpbureau, gaf aan de hand van met name schetsontwerpen en foto’s aan wat hij allemaal in de mars heeft op het terrein van grafische en ruimtelijke vormgeving. Het duo Peter Scheinck en Edwin Willemsen gaven tenslotte aan dat het bedrijf Kaak Event Rent met vestigingen in Groenlo en Groningen weer helemaal in de lift zit. Naast de tak inrichting en verhuur werd daarbij welkome aandacht besteed aan de verkooptak equippoint en de organisatietak facilitypoint.

Nadat Sinterklaas het gezelschap verraste met een onaangekondigd bezoekje, waarbij enkele prominente donateurs, zoals Longa ’30-voorzitter Marcel Eekelder, notaris Edwin Roerdink en Harrie Halleriet, naar voren moesten komen, kreeg het thema van de avond ‘maken en happen’ een passende invulling. Alle aanwezige BCG-donateurs kregen daarbij de gelegenheid om onder leiding van het door Ronald Gerritsen aangestuurde team Ff anders hun kookkunsten te demonstreren. Op verschillende kookeilanden kon een ieder zich naar hartenlust uitleven bij het maken van diverse gerechten. En dat al deze gerechten vervolgens met veel smaak werden verorberd, en dat vanzelfsprekend onder het genot van een heerlijk glaasje bier dan wel een glas wijn, laat zich gemakkelijk raden.

De eerstvolgende activiteiten van de BCG bestaan in het voorjaar van 2014, en dat samen met de s.v. Grol, uit het bezoek van de competitiewedstrijd FC Twente - Vitesse en vervolgens uit een bezoek met de BCG-donateurs alleen aan een thuiswedstrijd van Ajax in de Amsterdam ArenA.