DVD 24e editie 2013 is klaar

17-11-2013

De DVD van de 24e editie van het Internationale Marveldtoernooi in 2013 is klaar en kan besteld worden. Er zijn 2 versies:

1. Een box met 1 DVD met daarop een 30 minuten compilatie van het toernooi-weekend die een prachtige indruk geeft van het toernooi met daarbij als extra interviews en foto's die gemaakt zijn in dat weekend. Kosten: € 5,00. Verzendkosten: € 2,50.

2. Een box met 3 DVD's met daarin de DVD met daarop een 30 minuten compilatie van het toernooi-weekend, interviews en foto's + 2 extra DVD's met een weergave van 9 wedstrijden die op veld 1 gespeeld zijn. Van alle teams staat er minimaal 1 wedstrijd helemaal op. Kosten: € 10,00. Verzendkosten: € 2,50.

De 9 wedstrijden zijn: Mexico - Bayer Leverkusen, Ajax - Kashiwa Reysol, s.v. Grol - PSV, Manchester United - FC Twente, Real Madrid - Paris Saint-Germain, Atletico Paranaense - Vitesse, Paris Saint-Germain - Manchester United, Atletico Paranaense - Mexico, Paris Saint-Germain - Atletico Paranaense.

De DVD is te bestellen door een e-mail te sturen naar marco.frank@hetnet.nl . Hieronder vind je al vast een zeer mooie impressie van 10 minuten. Veel kijkplezier.