Grolvrijwilliger Bennie Penterman overleden

01-10-2013

Op maandag 30 september is s.v. Grolvrijwilliger Bennie Penterman overleden. Bennie was een prominent lid en vrijwilliger van de vereniging. Een voorbeeld voor iedereen. Hij was een enthousiast en actief lid van de Woensdagvrijwilligersgroep. Bennie was ook op andere dagen vaak op het voetbalveld te vinden en hij was een fanatiek supporter van Grol 1. In 2005 is hij uitgeroepen tot Supersupporter. In 2009 is Bennie uitgeroepen tot Verenigingsman en in 2012 benoemd tot Lid van Verdienste voor 40 jaar vrijwilligerswerk bij de vereniging. Tevens ontving hij in dat jaar de Gouden Grolspeld voor 50 jaar lidmaatschap. Bennie Penterman is 80 jaar geworden. Een gewaardeerd mens en lid is helaas heen gegaan. Wij wensen de familie, vrienden en bekenden veel sterkte met dit verlies.

Uitgeroepen in 2005 tot Supersupporter.

Benoemd in 2012 tot Lid van Verdienste. Tevens ontving hij in 2012 de Gouden Grolspeld voor 50 jaar lidmaatschap.