FC Twente on Tour bij sv Grol voor DEF jeugd

20-09-2013

Woensdag 2 oktober aanstaande bezoekt “FC Twente on Tour” onze vereniging s.v. Grol. Het betreft hier een uniek evenement waarbij leuke activiteiten voor de jeugd georganiseerd worden.

Voor spelers van de DEF klasse is er een programma dat duurt van 15.00 tot 17.30 uur.

Iedereen moet om 14.30 uur aanwezig zijn voor ontvangst en indeling.

Activiteiten:
Voetbalclinic o.l.v. trainers FC Twente: Spelers van E en D klasse
4 tegen 4 toernooi: alle spelers van DEF klasse.
FC Twente Kidsclub speeldorp: Peutervoetbal, F-zaterdag, G-voetbal en overige jeugd.
Verder zullen enkele spelers van FC Twente aanwezig zijn, kan de spelersbus van FC Twente bezichtigd worden en kunnen fanartikelen gekocht worden bij de FC Twente fanmobiel.
Ook zal FC Twente TV aanwezig zijn om opnames te maken.

Alle deelnemers ontvangen na afloop een leuk FC Twente aandenken.

Alle reguliere pupillentrainingen voor woensdag 2 oktober zullen i.v.m. “FC Twente on Tour” niet doorgaan.

Wil je deelnemen aan dit leuke evenement, geef je dan voor 24 september op bij de leider van jouw team.