Nieuwe statuten s.v. Grol

08-09-2013

Het hoofdbestuur wil graag de statuten van de s.v. Grol wijzigen. Het gaat vooral om een actualisering van de statuten, de huidige statuten dateren uit 1979. Intussen is een concept van de nieuwe statuten opgesteld door het hoofdbestuur in samenwerking met notariskantoor Roerdink Stevelink. De voetbalbond (KNVB district Oost) heeft met dit concept inmiddels ingestemd.

Het hoofdbestuur van de s.v. Grol nodigt haar leden hiervoor uit voor het bijwonen van een extra algemene ledenvergadering van de s.v. Grol met als onderwerp “Statutenwijziging” op dinsdag 17 september 2013. De vergadering start om 20.00 uur en zal ca. een halfuur in beslag nemen.

1. Opening (20.00 uur)
2. Statutenwijziging s.v. Grol
3. Sluiting (20.30 uur)

De nieuwe statuten zijn te bekijken via de volgende link: nieuwe statuten s.v. Grol.

U begrijpt intussen dat uw aanwezigheid op deze extra algemene ledenvergadering op 17 september zeker niet vereist is. Wel stellen we het op prijs dat u eventuele opmerkingen over de concept statutenwijziging alvast aan ons doorgeeft (info@svgrol.nl). Die opmerkingen kunnen we meenemen naar de algemene ledenvergadering op 7 oktober a.s. Noteert u in ieder geval alvast deze datum in uw agenda.