Grol 3 KAMPIOEN

27-05-2013

Zondag 26 mei is Grol 3 'kampioen' geworden in de reserve 4e klasse en heeft daarmee de promotie behaald naar de reserve 3e klasse! Men eindigde op de 2e plaats maar Warnsveldse Boys, die 1e werd, deed buiten mededing mee in deze klasse.

Als men naar de eindstand kijkt van de competitie, behoeft dit enige toelichting. Warnsveldse Boys 2 heeft nl. in de competitie de meeste punten behaald. Dit team is vorig jaar kampioen geworden in de 4e klasse en zou daarmee dus gepromoveerd zijn naar de 3e klasse. Echter heeft dit team dispensatie aangevraagd om in de 4e klasse te mogen blijven voetballen. De KNVB heeft dit goedgekeurd. Een gevolg van een dergelijke toegekende dispensatie is, dat het team dan 2 jaar lang achter elkaar geen kampioenschap en geen promotie kan behalen.

Dit maakt de prestatie van Grol 3 zeer zeker niet minder. Tijdens de laatste wedstrijd in Aalten moesten de mannen van Mark Reinders 3 punten tegen AD'69 2 behalen om de promotie binnen te hengelen. De naaste concurrent Erix 2 wist afgelopen week tijdens hun laatste wedstrijd maar 1 punt te behalen in de derby tegen Longa'30 4.
Dus Grol 3 was erop gebrand om een goed resultaat neer te zetten. En dat hebben ze dan ook zeker gedaan. AD'69 had niet echt veel te vertellen tegen de fanatieke manschappen van Mark die uiteindelijke 0-4 op het scorebord als einduitslag wisten te krijgen.

Een prima seizoen met een prachtig eindresultaat!

Grol 3 ... nogmaals GEFELICITEERD!