Voorbereidingen op het seizoen 2013 2014

04-05-2013

Beste vrijwilligers, spelers en ouders/ verzorgers van jeugdteams van de s.v. Grol,

Op dit moment zijn de COV en het jeugdbestuur s.v. Grol volop bezig met de voorbereidingen op het seizoen 2013/ 2014. We willen jullie graag informeren over welke activiteiten en acties er in dit kader plaats (gaan) vinden. Hieronder wordt een aantal activiteiten en acties weergegeven die er voor moet zorgen dat iedereen goed aan het seizoen 2013-2014 kan beginnen.

• In april 2013 is het concept trainingsschema voor het seizoen 2013-2014 opgesteld.

• In april 2013 is gestart met de concept- vrijwilligersindeling voor het seizoen 2013-2014.

• Op vrijdag 17 mei 2013 is er een vergadering per klasse, waarbij de concept- teamindeling wordt opgesteld. Hierbij aanwezig zijn: alle jeugdvrijwilligers per klasse, COV (inclusief scouts en keeperstrainers) en jeugdbestuur. Uitnodiging voor deze betrokkenen volgt. De concept- teamindeling wordt uiterlijk zaterdag 18 mei op www.svgrol.nl gepubliceerd. Let wel: het betreft een concept- indeling en hierin kunnen nog ‘samengestelde teams’ zitten.

• Op maandag 27 mei 2013 is er gelegenheid tot het stellen van vragen die bij spelers en/of ouders gerezen zijn n.a.v. de concept- teamindeling. Verdere info over hoe dit georganiseerd wordt, volgt.

• Het streven is om op 31 mei 2013 alle teams voorzien te hebben van de benodigde vrijwilligers.

• Rond 1 juni 2013 worden alle vrijwilligers voorzien van de benodigde faciliteiten voor het seizoen 2013-2014 en zullen zij de spelers van hun teams alvast voorzien van de benodigde informatie.

• In de week van 10 juni 2013 zal de kledingcommissie de tenues en trainingspakken gaan innemen en inventariseren. Verdere info volgt.

• Op zaterdag 15 juni 2013 is de afsluiting van het seizoen 2012-2013. Tot aan dit moment wordt er door de huidige teams (m.u.v. de feestdagen)

• In de week van het Marveld toernooi is er een aangepast trainingsschema, omdat de clubs die mee doen ook trainen en oefenwedstrijden spelen. Deze trainingen en wedstrijden hebben voorrang (is een afspraak tussen de besturen van Grol en het Marveldtoernooi). In deze week is er dan ook een aangepast trainingsschema op maandag, dinsdag en woensdag. Houd de website dan ook in de gaten of je training doorgaat. Op deze dagen kan er echter geen gebruik worden gemaakt van de kleedkamers, dus moeten de spelers thuis douchen. Op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag kunnen de velden niet gebruikt worden.

• Vanaf maandag 17 juni 2013 t/m vrijdag 28 juni 2013 wordt er getraind met de nieuwe teams (dus volgens de concept- indeling 2013-2014) volgens het nieuwe trainingsschema.

• In de maand juli 2013 zijn de velden van de s.v. Grol gesloten.

• Vanaf 1 augustus 2013 zullen de verschillende teams weer beginnen met trainen. Informatie hierover volgt t.z.t. van de trainers van de nieuwe teams.

Namens de COV en het jeugdbestuur,

Freddy Brockotter en Dennis Pasman