Trainer Jos Heutinck blikt vooruit op de wedstrijd tegen ATC 65

03-05-2013

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van Grol 1 geeft trainer Jos Heutinck op de website een voorbeschouwing. Hierbij een voorbeschouwing op de wedstrijd tegen ATC '65 1 van zondag a.s.

Beste voetballiefhebbers;

We staan aan de vooravond van onze een na laatste thuiswedstrijd in de reguliere competitie 2013-2014.

Competitie die ons als elftal veel heeft gebracht en waarin we ook de supporters, club en de vele vrijwilligers voorzien hebben van veel voetbalplezier met mooie, spannende en enthousiaste wedstrijden waarin de jongens misschien niet altijd het beste hebben laten zien, maar wel kregen we het samen voor elkaar dat er met veel passie en beleving de strijd werd aangegaan tegen de tegenstanders in deze prachtige 2e klasse J.

Daarnaast werd er gaandeweg de competitie een steeds beter veldspel op de mat gelegd, naast de getoonde sportbeleving stemt me dit het meest tevreden.

We zitten nu in de beslissende fase wat betreft de verdeling van de prijzen voor een plek in die mooie 1e klasse, dat we hierin een woordje meespreken is geweldig ,nog interessanter is in deze dat we een van de kanshebbers zijn voor de mooiste plek op de ranglijst. Hier van genieten is iets wat ik de spelers-en rest begeleidingsgroep-mee wil geven.

Kijkende naar onze laatste krachtmeting - afgelopen zondag tegen De Zweef - kunnen we stellen dat de spelersgroep uitstekend weet waar het om gaat op dit moment en hier ook uitstekend in handelt. Twee keer achter komen en noodgedwongen wissels doorvoeren heeft het team niet uit balans gebracht, en hier moet ik alle spelers een compliment voor maken, dit is tegen deze uitstekende ploeg uit Nijverdal niet eenvoudig. Dit vertrouwen gaan we zeker meenemen in de resterende wedstrijden.

Allereerst zondag 5 mei tegen het sportieve ATC ’65 uit Hengelo Ov. Het team - van trainer Joost du Gardijn - dat ons destijds met een flinke “kater” de bus instuurde richting Groenlo door ons met 5 - 1 te verslaan, zal zeker de competitie goed willen afsluiten door resultaat te boeken in Groenlo. Ik heet de gasten hierbij alvast van harte welkom op ons mooie sportpark ”Den Elshof”. Dit laatste met dank aan de vele vrijwilligers, o.a. woensdagmorgengroep, die hier vele vrije uren in steken, chapeau.

De s.v.Grol kan met een nagenoeg voltallige selectie de strijd tegen deze uitstekende tegenstander aangaan. Dit gegeven en de afgelopen wedstrijd moet ons vertrouwen geven om ook zondag weer goed voor de dag te komen.

De wedstrijd staat onder de uitstekende leiding van arbiter Dhr. A. Leushuis uit Goor, die recentelijk nog de Groesbeekse voetbaltopper in de Topklasse tussen Achilles ’29 en De Treffers tot een goed einde bracht.

Het “Blauw-Wit” legioen nodig ik vanaf deze plek van harte uit om massaal onze jongens te steunen en heet iedereen van harte welkom, ze hebben het verdiend en dat mogen ze ook weten ook! De supportersgroep die ons dit seizoen nooit in de steek heeft gelaten, altijd waren er Grol supporters langs de lijn. Mijn dank hiervoor!

Ik zie jullie zondag om 14.30 uur

Jos Heutinck