"Grol 1" officieus kampioen

27-04-2013

Na een beregoed seizoen is de eindsprint succesvol ingezet en kunnen we maar één conclusie trekken: "Grol 1" is officieus kampioen! De kracht van het team is nog steeds groeiende en we zien de toekomst dan ook met vertrouwen tegemoet. Een sterke basis van technisch begaafde spelers, doordacht tactisch en creatief veldspel, snel in de omschakeling en meestal niet meer dan 40% geblesseerden. Zelfs trainer/ coach Jos Heutinck pakt af en toe een paar wedstrijden mee en die man is ook in het veld onnavolgbaar.

Oh ja…we hebben het hier over de mannen van Grol 45+, die zich na de redelijk goed verlopen najaarscompetitie nu echt gaan opmaken voor het kampioenschap van de voorjaarscompetitie. De suprematie werd afgelopen vrijdagavond nog even onderstreept door drie van de vier wedstrijden te winnen. De voorsprong op de concurrentie is intussen opgelopen tot 12 punten en dat kan eigenlijk niet meer mis gaan. Op het sportpark van FC Eibergen ging het als volgt: 5 – 0 gewonnen van de gastheren, helaas net met 2 – 0 verloren van SKVW, Neede opgerold met 3 – 1 en de Grolse Boys zelfs met 3 – 0. Dat laatste is best opmerkelijk, gezien de pijnlijke nederlaag in Winterswijk twee weken geleden. “Ze waren natuurlijk weer gebrand op de overwinning op de Grolse concurrentie, maar maakten vooral de fout door Hannes niet op te stellen in de basis-zeven”, aldus aanvoerder Michel Hoffman van Grol 45+.

Koen Wissink en aanvoerder Michel Hoffman van het Grol 45+ team.

De laatste vier wedstrijden worden de dag na Hemelvaart gespeeld op de velden van de Grolse Boys en als het allemaal gaat zoals gepland staan we dan aan de vooravond van een kampioensweekend. Graag tot vrijdag 10 mei a.s. en natuurlijk kunnen de supporters vast beginnen met het versieren en laten keuren van de platte wagen. Tot dan!