Trainer Jos Heutinck blikt vooruit op de wedstrijd tegen De Zweef

26-04-2013

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van Grol 1 geeft trainer Jos Heutinck op de website een voorbeschouwing. Hierbij een voorbeschouwing op de wedstrijd tegen De Zweef 1 van zondag a.s.

Beste Voetballiefhebbers,

Welkom alvast - vanaf deze plek - aan spelers, begeleiding, bestuur en natuurlijk ook aan de supporters van De Zweef uit Nijverdal.

Ook een woord van welkom aan Dhr. J. Eijer uit Hengelo Ov. die deze topper in de 2e klasse J zeker in goede banen zal leiden.

Allereerst iets over onze gasten uit Nijverdal die onder leiding van - scheidend - trainer/coach Philip Agteres aan een geweldige opmars bezig zijn.

De eerste 4 wedstrijden werden door de ex-1e klasser verloren, thuis tegen KOSC werd in wedstrijd nummer 5 de 1e driepunter binnen gehaald.

Het begin van uitstekende reeks - o.a. 3-1 winst op Grol - die zou gaan volgen, waardoor de ploeg

nu met 41 punten uit 22 gepeelde duels zich in de top van de ranglijst heeft gespeeld.

De club heeft de ambitie om de stap richting 1e klasse zo snel mogelijk weer te maken, kijkende naar de resultaten zijn ze daar uitstekend en voortvarend mee bezig. Het bevindt zich in die strijdt in prima gezelschap van Luctor (22-43), Dieze West (22-41) en s.v.Grol (22-42).

Ben zeer content met het feit dat de s.v. Grol zich te midden van deze uitstekende teams bevindt. Natuurlijk hebben we met het behalen van de 1e periode al een prima prestatie geleverd. Dat we daarna ons op een uitstekende manier hebben gehandhaafd in de top van deze klasse doet me zeker deugd als trainer-coach van deze jeugdige en ambitieuze spelersgroep.

We kunnen zondag - net als De Zweef - een belangrijke stap zetten op de ranglijst door de 3 punten op ons mooie sportpark ”Den Elshof” te houden. Dat dit meer kans van slagen heeft met de aanwezigheid van veel “blauw-wit” langs de lijn lijkt me een overbodige stelling.

Kom allen massaal naar “Den Elshof” zondag om deze twee uitstekende ploegen aan het werk te zien!

Nogmaals, Kom op tijd want vol is vol!

Jos Heutinck