Spanning terug in AH-F competitie

12-04-2013

De spanning is weer terug in de Albert Heijn Wallerbosch F- competitie.
Allereerst FC Twente tegen Barcelona. Twente dat zo fraai aan kop stond had het moeilijk tegen  Barcelona, dat tweede stond. Het ging vanaf minuut 1 gelijk op. Zowel Twente als Barca zette alle goede spelers in en Barca hield zeer goed stand tegen de koploper. Het was uiteindelijk Barcelona dat won met 5 - 2.

En dan een wedstrijd van eigen bodem, Ajax tegen De Graafschap. Het werd dan ook een spannende wedstrijd met goed voetbal en een boel doelrijpe kansen. De Graafschap verdedigde goed, maar had enorm veel pech in de afronding. Uiteindelijke trok Ajax aan het langste eind en won met 8 - 2.

Op veld 3 de strijd tussen twee grootmachten, PSV tegen Juventus. Ook hier was er volop spanning. De trainers waren op van de zenuwen, maar konden volledig op hun selectie rekenen. Vooral de keeper van PSV had een hoofdrol. De ene na de andere top redding bracht de handen van de toeschouwers op elkaar. Toch kon hij niet voorkomen dat Juventus met 6 - 0 won van PSV.

Dan op het Hoofdveld  Real Madrid tegen Liverpool. Hier werd prachtig voetbal gespeeld. Het spel golfde heen en weer. De scheidsrechter, die overigens goed floot, kon het spel nauwelijks bijhouden en zag derhalve een zuiver strafschop over het hoofd. Uiteindelijk kwam er toch een winnaar. Real Madrid won met 9- 3 van Liverpool.

Al met al weer spannende wedstrijden, waarin blijkt dat de koploper het niet altijd makkelijk heeft.
Kom aanstaande woensdag de kanjers maar zelf eens bewonderen en overtuig uzelf dat dit de mooiste competitie op aarde is.

Nieuwsgierig naar de stand. Klik dan hier op het wedstrijdschema.