SV GROL kan de Leukste Sportvereniging van Oost Gelre worden

19-04-2013

Stem op de sv Grol

Binnen de gemeente Oost Gelre zijn diverse sportverenigingen actief. Maar welke sportvereniging is nu de de Leukste van de gemeente? Dat bepalen de inwoners van de gemeente Oost Gelre nu door een stem uit te brengen via www.leukstesportvereniging.nl . Bij het uitbrengen van een stem maken stemmers direct kans op leuke prijzen zoals een mooie tablet, een jaar gratis sporten of een dagje wellness.

Goed doel
Er kan tot en met 19 mei 2013 worden gestemd op s.v. Grol via www.leukstesportvereniging.nl . Stemmen is kostenloos. Iedere stem waarbij toestemming wordt gegeven voor het ontvangen van de nieuwsbrieven van de partners levert € 0,05 op voor Spieren voor Spieren. Spieren voor Spieren zet zich in samenwerking met vele topsporters in om kinderen met een spierziekte te helpen.

Rapportcijfers
Bij het stemmen kan men cijfers geven voor onder meer sfeer, sportiviteit en respect, betrokkenheid vrijwilligers en deskundigheid bestuur. In de gemeente Oost Gelre zijn er na 19 mei 2013 twee titels te vergeven: de sportvereniging met de meeste stemmen en de sportvereniging met de hoogste waarderingscijfers. Deze verenigingen vertegenwoordigen de gemeente Oost Gelre vervolgens in de landelijke finale, waarbij de titel ‘Leukste Sportvereniging van Nederland’ op het spel staat.

Organisatie
De verkiezing wordt georganiseerd in samenwerking met onder meer Spieren voor Spieren, Buurtlink, Sport FM, Leuk voor Jou en Wij Willen Sport. De organisatie is in handen van Vote Company.