Kashiwa Russell oefent in Groenlo

26-03-2013

Afgelopen zondag 24 maart is het C1 team van Kashiwa Russell uit Japan gearriveerd in Groenlo voor een week trainingskamp. Men verblijft op Marveld Recreatie en heeft diverse sportieve en culturele activiteiten op het programma staan. Op maandagmorgen werd een training afgewerkt op de sportvelden van de s.v. Grol onder leiding van Ad Derks van de KNVB. Op maandagavond 25 maart oefende men tegen het B1/C1 combinatie team van s.v. Grol dat ook op het Marveldtoernooi gaat spelen.

Het leeftijdsverschil van ruim een jaar en daardoor het fysieke verschil was iets te groot en Grol wist de wedstrijd uiteindelijk met 6 - 1 te winnen. Voor s.v. Grol een nuttig begin van de voorbereidingsperiode op het Marveldtoernooi en voor Kashiwa Russell een interessante kennismaking met het Nederlandse voetbal. Later deze week staan vriendschappelijke wedstrijden tegen FC Emmen C1, PEC Zwolle C1 en Vitesse C1 op het programma.

Na afloop van de wedstrijd hadden de spelers van Kashiwa en Grol een gezamenlijke barbeque en konden de spelers verder met elkaar kennis maken. Een zeer geslaagde activiteit, waarbij er ook presentjes werden uitgewisseld.