Grollid Laurens te Veluwe overleden

16-03-2013

Op vrijdagmiddag 15 maart is grollid Laurens te Veluwe in het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis in Amsterdam overleden aan de gevolgen van kanker. Laurens heeft jarenlang in Grol 1 gevoetbald en is in 1981 uitgeroepen tot Voetballer van het jaar. Daarna heeft Laurens jarenlang in Grol 4 gespeeld en was tot voor kort nog actief speler in Grol 7. Verder was Laurens trouw bezoeker van de thuiswedstrijden van Grol 1. Laurens is 54 jaar geworden. We hebben als s.v. Grol een heel mooie herinnering aan Laurens, een voorbeeld van inzet en betrouwbaarheid, iemand waar je voor 100% op kon bouwen. We zullen hem zeker missen in en langs het veld! We wensen de familie en alle betrokkenen heel veel sterkte in de komende tijd.