Bayer 04 Leverkusen o16 naar Groenlo

20-01-2013

In het weekend van weekend van 25, 26 en 27 januari komt het team van Bayer 04 Leverkusen 016 naar Groenlo voor een trainingsweekend. Een groot deel van dit team was vorig jaar reeds in Groenlo om deel te nemen aan het 23e Internationale Marveldtoernooi.

Bayer 04 Leverkusen won tijdens het toernooi verdienstelijk de finale van Manchester United met 4-0 en werd hiermee winnaar van het toernooi.

Naast de fantastische bokaal die zij meenemen naar Duitsland hoorde bij deze eerste plaats ook een weekendje bij Marveld Recreatie. Hiervoor komt de selectie aankomend weekend naar Groenlo.

Tijdens het weekend zal er veel getraind worden op de velden van s.v.Grol en zal het weekend op zondagmiddag worden afgesloten met een wedstrijd tegen s.v. Grol A1. Deze wedstrijd zal om 12.30 uur beginnen, voorafgaand aan de wedstrijd van Grol 1 tegen SDC ’12 uit Denekamp.

Bovenstaand bericht is afhankelijk van de weersomstandigheden. Bij aanhoudende vorst of nieuwe sneeuwval kan er w.s. niet getraind en gespeeld worden. In overleg met Bayer 04 Leverkusen wordt dan besloten of het weekend wel of geen doorgang zal hebben.