Topper Albert Heijn Wallerbosch F- competitie onbeslist.

18-11-2010

De topper tussen Twente en Ajax is geëindigd in een gelijkspel. Dat het 2 teams waren uit de top van het klassement was te zien. Beide ploegen kozen voortdurend de aanval. Het spel was van een hoogstaand niveau. Dat de eindstand op 3-3 werd bepaald was terecht.

Een andere wedstrijd was die tussen De Graafschap en Liverpool. Ook dit was een wedstrijd van een hoog niveau. De spelers wisten het publiek van begin tot eind te boeien. De coaches waren druk met de juiste tactieken te bepalen. Het werd uiteindelijk 4-3 voor De Graafschap.

Op veld C was de wedstrijd tussen PSV en Barcelona. Barca begon fel aan de wedstrijd en voor PSV er erg in had was het al op een bijna niet inhaalbare achterstand. De rust deed blijkbaar goed voor de Eindhovenaren. Ze kwamen terug van een ruststand van 6-1 achter naar een eindstand van 9-5. Uiteindelijk won Barca en zij werden de koploper.

Tot slot de strijd tussen Real Madrid en Juventus. Het spel was van een super hoog peil. De trainers hadden de beste spelers opgesteld. Juventus was niet van plan om te gaan verliezen en bood goed stand. Toch was het Real dat aan het langste eind trok en won met 7-4.

Volgende week al weer de laatste poule wedstrijden. Hierin de laatste kans om een zo goed mogelijke plek te halen voor de kruisfinales.

En er staan een paar interessante wedstrijden op het programma. Dus zeker de moeite waard om te gaan kijken.