Graafschap boekt eerste zege in de Albert Heijn Wallerbosch F-competitie

15-11-2010

De 1e zege van de superboeren is een feit. Zij wonnen hun wedstrijd tegen middenmoter Juventus. Het was een boeiende wedstrijd. Echt een wedstrijd die alle kanten op kon. De Graafschap was in een goede vorm en dit gold ook voor Juventus. Het waren toch de Doetinchemmers die de wedstrijd naar zich toe trokken met 4-3.

Ook de wedstrijd tussen Ajax en Liverpool was er een om van te smullen. Ajax, dat nog in de race is voor de titel ging vanaf het begin vol in de aanval. Dit resulteerde in legio kansen. Maar hierdoor ontstond er ook ruimte voor de counter van Liverpool. Deze waren vlijmscherp en leverden de nodige goals op. Toch was het Ajax dat won, 8-3.

Dan de strijd tussen PSV en Real Madrid. Beide coaches hadden de beste spelers opgesteld. De tactiek was simpel, aanvallen en winnen. Dit ging mooi tegen elkaar op. Het publiek was dol enthousiast van het getoonde spel. Dat de aanvalslust van Real de zege opleverde was bijzaak. Real won met 9-5.

Tot slot de topper van de week. Twente tegen Barcelona. Een superspannende wedstrijd. Een wedstrijd die eigenlijk geen winnaar verdiende, maar die winnaar kwam er toch. Het was een boeiend schouwspel. Het spel was van een hoog niveau. Het publiek stond op de banken. Zoals gezegd kwam er een winnaar: Barcelona won met 2-0 en verdrong hiermee Twente van de 1e plek.

Woensdag aanstaande is er weer een topper, Twente- Ajax. Verder zijn er ook nog drie andere interessante wedstrijden. Met nog 2 wedstrijden te gaan voor de kruisfinales, moeten er nog veel beslissingen vallen.

De moeite waard om zelf te gaan kijken. Tot woensdag.