Supportersclub bezoekt wedstrijd Dortmund - Bremen

21-10-2010

Op zaterdag 11 december 2010 zal in de Duitse bundesliga de wedstrijd Borussia Dortmund – Werder Bremen gespeeld worden.
De supportersclub van de s.v. Grol gaat seniorenleden de mogelijkheid bieden deze geweldige wedstrijd te bezoeken.
Deze wedstrijd die dus op zaterdagmiddag gespeeld gaat worden zal worden bezocht met een bus.
De kosten voor het bezoeken van deze wedstrijd zijn € 50,-- voor leden van de supportersclub en € 65,-- voor niet leden.
In deze prijs zijn een entreekaartje en het busvervoer inbegrepen.
Mensen die deze geweldige happening mee willen maken, kunnen zich voor 7 november a.s. aanmelden bij Rudi Porskamp (email : rtjmporskamp@hetnet.nl)
of bij Rob Porskamp op het Sportpark Den Elshof.
Er is maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar, dus om teleurstelling te voorkomen, meld je zo snel mogelijk aan.