Spanning terug in Albert Heijn Wallerbosch F-competitie.

18-10-2010

De spanning is weer terug in de Albert Heijn Wallerbosch F- competitie. Hierbij het verslag van deze prachtcompetitie.

Om te beginnen een wedstrijd van eigen bodem, De Graafschap tegen PSV. Beide teams hadden de 1e wedstrijd verloren, dus was het zaak om te winnen. Dit om de aansluiting te behouden. Het werd dan ook een spannende wedstrijd met goed voetbal en een boel doelrijpe kansen. Uiteindelijke trok PSV aan het langste eind en won met 4-3.

De volgende wedstrijd die op het programma stond was die tussen Juventus en de kampioen van Nederland, Twente. Deze 2 ploegen hadden beiden de 1e wedstrijd gewonnen en streden dus om de koppositie. Het was goed te zien dat het 2 topteams betrof, want de hoogstandjes waren prachtig om te zien. De Italianen verloren de wedstrijd met 4-2 van Twente.

Dan weer 2 teams die de 1e wedstrijd hadden verloren, Liverpool en Barcelona. Ook hier stond dus de aansluiting op het spel. Liverpool, een van de beste ploegen ter wereld, deed er alles aan om te winnen. Echter Barcelona, dat bekend staat om het snelle spel, maakte dit ook waar. Liverpool kwam te kort en verloor derhalve met 12-2.

Wat rest is de wedstrijd tussen Ajax en Real Madrid. Op papier een wedstrijd om van te smullen. En dat werd het ook. Het publiek werd getrakteerd op een mooie en spannende wedstrijd. Beide teams speelden vol op de aanval en kregen regelmatig de handen van de toeschouwers op elkaar. Uiteindelijk won Ajax de wedstrijd met 9-6 en blijft daarmee koploper.

Zoals weer te lezen een leuke attractieve competitie ronde van een bijzonder hoge kwaliteit.

Deze week is er geen wedstrijd, maar volgende week gaan we weer verder.