Proosten op de SV GROL

31-10-2010

Grolsch daagt voetbalfans uit te proosten op de eigenzinnige kanten van hun club. De drie beste proostteksten worden vastgelegd op clubglazen met het logo van de s.v. Grol. Grolsch is trots op Oost-Nederland als thuishaven en op de vele voetbalclubs in de regio. Om dit te vieren, is de Grolsch vanaf 1 oktober jl. op zoek naar de meest eigenzinnige kanten van voetbalclubs in het oosten, dus ook van de s.v. Grol. Wat maakt onze club zo bijzonder?

Om antwoord op deze vraag te krijgen, roept Grolsch voetbalfans op om via SMS een proost uit te brengen op hun favoriete club en in ons geval dus de s.v. Grol. De drie meest eigenzinnige proostteksten per club worden geselecteerd en op speciale bierglazen gedrukt. Een ode aan de eigenzinnigheid van voetbalclubs.

Iedere voetbalclub heeft iets eigens: karakteristieke mensen, mooie anekdotes of een authentiek verleden. Dit zijn de dingen die een club uniek maken. Grolsch wil het eigen karakter van voetbalclubs vieren door bijzondere proosten over de vereniging te verzamelen. Een ode aan de eigenzinnigheid van de voetbalclubs in Oost-Nederland! Centrale vraag is: "Wat maakt jouw club, jouw club?" De mooiste OP-teksten worden door Grolsch en de clubs geselecteerd en met het clublogo op bierglazen gedrukt.

Proosten via SMS en Internet

Wij roepen alle leden van de s.v. Grol op om een mooie proosttekst te sturen via SMS De drie meest eigenzinnige proosten op de s.v. Grol worden samen met het clublogo op een speciaal Grolsch glas gedrukt. Wij mogen de complete sets met drie glazen vanaf januari verkopen voor € 7,50. De opbrengst van de glazen is voor de s.v. Grol !

Doe mee, breng via SMS een mooie proost uit op de s.v. Grol en je steunt de club op een eenvoudige wijze.

SMS ‘OP GRO (JOUW TEKST)’ NAAR 4411.

Deze actie loopt tot 31 oktober 2010
Deelname vanaf 18 jaar
Naast je reguliere SMS-kosten zijn er geen kosten