Hoeve Vooruit D1D maatje te groot voor Grol D3

09-10-2010

Afgelopen zaterdag was Hoeve Vooruit onze tegenstander. Na een aantal goede wedstrijden gespeelt te hebben, waren wij er op gebrand om er weer een mooie wedstrijd van te maken.

Hoeve Vooruit D1D is een team met bijna allemaal tweede jaarsspelers met nog eens dispensatie spelers.in het team. Wij probeerden het wel en wij kregen nog wel een aantal mogelijkheden, maar Hoeve Vooruit was gewoon de betere ploeg. Grol D3  heeft hard gewerkt en met rust was het 0-3 voor Hoeve Vooruit en de eindstand was 0-7. het was wel verdiend geweest dat wij nog een paar keer hadden gescoord, maar het zat ons ook niet mee.

Wij willen de spelers complimenteren zij hebben allemaal hard gewerkt en wij hebben een super leuk team om mee te werken.