Ongeslagen reeks Silvolde C1 bruut verstoord door Grol C2

30-09-2010

Zaterdag 25 september 2010. De zon schijnt en het is prachtig voetbalweer.

De ideale omstandigheden voor de wedstrijd tegen de sterke tegenstander Silvolde C1.

De spelers zijn scherp want eerder speelde Grol C2  ook al tegen Silvolde C1 en werd er  7-1 verloren.

Grol C2 was niet compleet en miste door blessures bij Grol C1 een aantal belangrijke spelers.

Toch wist grol C2 nog goede vervangers via de C3 te regelen waardoor er genoeg mensen aan de wedstrijd konden beginnen.

Grol begon goed aan de wedstrijd, het was de eerste tien minuten alleen Grol die aan het voetballen was. Door een vlijmscherpe counter stond  het dan ook na 3 minuten al 1-0 door een prachtig doelpunt van Matties Nijhof. Grol speelde compact met 4 man achterin en 4 op het middenveld waardoor Silvolde niet goed het spel kon opbouwen. Wederom door een snelle counter scoorde de scherp spelende  Sem Lageschaar de 2-0 (bekeken lop ) die ook dik verdiend was.

Grol  bleef aanvallen maar het lukte niet meer en langzaam kreeg Silvolde meer grip op de wedstrijd. Maar door goed collectief spel goed verdedigend werk (onder leiding van Lars & Bob) en inzet. Wist Grol de 2-0 voorsprong mee te nemen naar de kleedkamer.  Na de thee wist grol opnieuw de goede inzet en het collectieve spel te hervatten.

Silvolde domineerde wat meer het spel met verzorgd voetbal maar Grol bleef relatief makkelijk overeind mede te danken aan zeer goed keeperswerk van Gastkeeper Joep Doppen.

Naarmate de tweede helft vorderde werden een aantal spelers van Grol C2 vermoeid. De 2-1 bleef dan ook niet uit. Grol liet zich niet uit het veld slaan en bleef als team compact spelen.

Toch was het Silvolde die uit een hoekschop toch de 2-2 wist binnen te werken. Grol was  even van de kaart waardoor de sterk spelende Bob Baks nog een bal van de lijn moest weg werken.

Toch werd aan het einde Grol nog 1 keer zeer gevaarlijk. Via een snelle aanval van Lars en Niels werd Sam 1-1 op de keeper afgestuurd. Helaas belandde de bal via de keeper over de zijlijn.

De eindstand was 2-2 en gezien het spel ook dikverdiend. Door goede inzet een echte teamprestatie om trots op te zijn. Joep Ingmar en Nino bedankt dat jullie met ons mee wilde doen

Grol C2: Joep, Gymon, Lars, Bob, Sjors, Pim, Nino, Niels, Jordi, Sem, Maties, Twan, Ingmar, Wiebe

Conclusie: dik verdient punt voor grol C2