Kermis tegen Carnaval in ere hersteld

22-09-2010

GROENLO - De jaarlijkse voetbalwedstrijd tussen de Kermis en de Carnaval is in ere hersteld. Nadat deze wedstrijd om uiteenlopende redenen enkele jaren niet heeft plaatsgevonden, is het zaterdag 25 september a.s. weer zover.

Op het kunstgras van het sportpark ‘Den Elshof’, anders gezegd: op de thuisbasis van de sportvereniging Grol komt een team van de S.G.K. (Stichting Grolse Kermis) binnen de lijnen tegen een team van de carnavalsvereniging de Knunnekes.

Naast het voetbal staat de ontmoeting voor een groot deel in het teken van de gezelligheid. Dit betekent dat leden van beide clubs, alsmede andere belangstellenden zaterdag a.s. van harte welkom zijn. Want niet alleen tijdens de wedstrijd, ook na afloop in het Sportcafé van het sportpark ‘Den Elshof’ zal het met de aanwezigheid van vele vertegenwoordigers van de Kermis en de Carnaval weer heel gezellig zijn.

De aanvang van de wedstrijd is 19.00 uur.