Ballonvaart gaat door

31-08-2010

Vanavond (dinsdag 31 augustus) gaan de 12 prijswinnaars van de ballonvaart definitief de lucht in. Alle belangstellende zijn van harte welkom vanavond op het sportpark De Elshof. De aanvang is circa 18.15 uur.

Waarom ook alweer deze bijzondere balllonvaart ?
Op 28, 29 en 30 mei jl. vond het 21e Internationale Marveldtoernooi plaats. Zoals ieder jaar werd op zondag het wederom zeer succesvol verlopen toernooi op passende wijze afgesloten met alle vrijwilligers van het toernooi. Dit jaar had de afsluiting een extra feestelijk tintje want onder alle vrijwilligers werd een ballonvaart verloot.

Deze ballonvaart is beschikbaar gesteld door de Grolsch als dank voor de inzet van al die vrijwilligers. Een fantastisch gebaar waarmee 12 vrijwilligers die avond blij gemaakt konden worden. Zij gaan vanavond om 18.15 uur de lucht in vanaf sportpark Den Elshof.

De gelukkige prijswinnaars zijn: Frank Slutter, Pim van het Hullenaar, Bas Brinke, Bianca Zieverink, Yelmer Bomers, Barry Rumathe, Rik van Dongeren, Henk Hoffman, Ciel of Celine Scheinck, Tonnie Theissen, Cor Migchielsen en Mirjam Pos.

Het bestuur van Stichting Internationaal Marveldtoernooi en de Grolsch wenst hen vanavond een mooie vaart toe en vooral heel veel plezier!