Grol moet twee bekerwedstrijden inhalen!

29-08-2010

Zondag a.s. competitiestart met Grol - Orion (Nijmegen)

GROENLO - Werd de bekerwedstrijd Grol - Pax afgelopen donderdag afgelast vanwege de hevige regenval, ook de afgelopen zondag geplande bekerwedstrijd Vorden - Grol kon geen doorgang vinden.  Een en ander had te maken met een engerlingenplaag, waarmee de voetbalvereniging Vorden op haar complex te maken heeft.

De bekerwedstrijd Vorden - Grol is nu omgezet in Grol - Vorden. En deze op het sportpark ‘Den Elshof’ in Groenlo te spelen wedstrijd is vastgesteld voor dinsdag 31 augustus (aanvang: 20.00). De bekerwedstrijd Grol - Pax is door de KNVB nu vastgesteld op dinsdag 7 september in Groenlo (aanvang: 20.00 uur).

Zoals bekend heeft Grol de eerste bekerwedstrijd in de poule met vier ploegen (uit tegen Sportclub Neede) met 2-3 gewonnen.

De nieuwe voetbalcompetitie seizoen 2010-2011 gaat in het komende weekend (zaterdag 4 en zondag 5 september) van start. De hoofdmacht van Grol begint zondag met een thuiswedstrijd tegen Orion uit Nijmegen. Een tegenstander die men nog nooit in competitieverband is tegengekomen. Na zondag staat voor 12 september de uitwedstrijd tegen promovendus Varsseveld op het programma, waarna men op 19 september op het eigen sportpark ‘Den Elshof’ aantreedt tegen Beuningse Boys, een goede bekende van het afgelopen seizoen.

Wanneer de wedstrijd Grolse Boys - Grol om het kampioenschap van Groenlo wordt gespeeld, is nog niet bekend.