Opdracht officieel verstrekt!

27-05-2010

Nieuwbouw loods annex werkplaats gaat van start

De sportvereniging Grol heeft officieel opdracht gegeven voor de nieuwbouw van een loods annex werkplaats op het sportpark ‘Den Elshof’.

De opdrachtverstrekking vond plaats op woensdag 26 mei jl. in het bijzijn van de uit circa 25 leden bestaande vrijwilligers(woensdag)groep. Aan het eind van een werkzame dag werden onder het genot van een drankje de overeenkomsten ondertekend. De bouw zal worden uitgevoerd door hoofdaannemer Bouwbedrijf Gerry Klein Gunnewiek uit Groenlo, bijgestaan door Staalconstructiebouw  Eeftink & Rensing uit Lichtenvoorde en Loonbedrijf Hommelink uit Groenlo.

Van de zijde van de sportvereniging Grol waren bij de ondertekening aanwezig: Theo Huijskes, voorzitter Grol, Stan Raben, voorzitter bestuur S.E.A.G., en Hans Luttikholt, lid bestuur S.E.A.G. en projectleider van de nieuwbouw.

Het is de bedoeling dat bij de bouw van de nieuwe loods annex werkplaats zoveel mogelijk vrijwilligers worden ingezet. Belangstellenden en met name vakmensen, die hieraan op vrijwillige basis letterlijk en figuurlijk een steentje willen bijdragen, kunnen contact opnemen met Stan Raben of Hans Luttikholt.

Het is de bedoeling dat er direct na het Internationale Marveldtoernooi, derhalve op maandag 31 mei met de bouw zal worden begonnen.