Kruisfinales AH Wallerbosch F- competitie bekend

30-04-2010

Afgelopen woensdag waren de laatste poule wedstrijden van de mooiste competitie ter wereld, de Albert Heijn Wallerbosch F-competitie. Er was weer spanning alom en er werd gestreden om elk punt. Ook waren er nog enkele belangrijke verschuivingen in de stand.

We beginnen ons verslag met de wedstrijd tussen Juventus en PSV. Juve, dat helaas nog puntloos onderaan stond, was niet van plan om puntloos te blijven. Het streed en sterke strijd tegen het altijd lastige PSV. Ook PSV wilde nog een plekje winnen op de ranglijst, dus ging het lekker tegen elkaar op. Zo werd de uitslag dan ook, 5-5.

Waar ook nog het een en ander op het spel stond was de Spaanse topper tussen Real Madrid en Barcelona. Het werd een heet potje, waarbij alle spelers alles uit de kast trokken om het de tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken. De gemoederen liepen hoog op. De eindstand werd, 4-3 voor Barca.

Dan komen we bij een echte topper, de nummer 1 tegen de nummer 3. Oftewel Ajax tegen De Graafschap. En dat het een topwedstrijd was, was goed te zien. Mooi en goed verzorgd voetbal werd tentoon gesteld. Het publiek werd getrakteerd op een prachtig, spannend duel. Waarbij de oh`s en ah`s regelmatig te horen waren. Ajax was aan het eind de sterkste en won met 7-5.

Tot slot de wedstrijd tussen Liverpool en Twente. Ook hier weer een hoog niveau. De trainers hadden de beste spelers mee genomen en die spelers lieten de trainer zien dat hij de juiste keuze had gemaakt. Het was een genot om te zien dat de ene na de andere kans werd gecreëerd. Twente gaf zeer goed partij, maar moest toch Liverpool de overwinning laten, 5-0.

Zo komen we tot de volgende kruisfinales:
Ajax- De Graafschap
Liverpool- Barcelona
PSV- Juventus
Twente- Real Madrid

Vier prachtwedstrijden die gespeeld gaan worden op woensdag 19 mei a.s. De spelers gaan nu eerste 2 weken genieten van hun welverdiende vakantie. Dit geeft de trainers de tijd om rustig naar de kruisfinales toe te werken.
Tot 19 mei op Sportpark Den Elshof.