Winnaars sfeeractie komen in actie

06-04-2010

Op 15 november 2009 werd de streekderby Grol 1 tegen Longa’30 1 gespeeld. Het team dat het leukst verkleed naar deze wedstrijd kwam, kon een prijs winnen. Uitgedost in het blauw wit met daarbij een spandoek met pakkende tekst, bezocht de E5 deze wedstrijd. Lange tijd was onduidelijk naar welk team de felbegeerde prijs zou gaan. De vreugde was dan ook groot toen tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend werd gemaakt dat de E5 de sfeeractie had gewonnen.

De prijs was speedsocceren bij het Sourcy Center in Zieuwent. Zaterdag 20 maart was het eindelijk zover. Na ’s morgens een spannende wedstrijd te hebben gespeeld en gewonnen (2-1) tegen Ruurlo E5 gingen we ’s middags op pad richting het Sourcy Center.

Klokslag 16.00 uur werd het speedsoccerveld betreden. Na 50 minuten hoogstaand voetbal moest alleen nog de finale tegen de leiders gespeeld worden, deze werd met klein verschil (7-3) gewonnen door de leiders. Om dit leed te verzachten stond er patat met drinken voor onze helden op (speed)sokken klaar. En hiermee kwam er een eind aan een onvergetelijke middag!
Spelers en leiders van de E5 willen het jeugdbestuur en de supportersclub bedanken voor deze prijs.

Groeten van Gijs, Jorg, Didiet, Thomas, Thijs, Collin, Jorn, Tijmen, Manuel, Tjaard, Jesper, Ramon & Marco.