PSV wint eerste duel in woensdagavond competitie

04-04-2010

Allereerst mijn excuses dat er vorige week geen verslag en geen uitslagen en standen zijn geweest. Af en toe heeft uw verslaggever ook een privéleven. Maar deze week dus wel een verslag van de beste competitie ter wereld.
We beginnen met de wedstrijd tussen Barcelona en Ajax. Dit was en wedstrijd die ontzettend spannend was. Beide teams waren aan elkaar gewaagd en zelfs een tactische omzetting van de coach van Ajax kon niet voorkomen dat de Amsterdammers hun eerste puntverlies leden. Het werd 1-1.

Gaan we verder met de wedstrijd tussen De Graafschap en Real Madrid. Ook hier ging het gelijk op. De Real spelers waren tot de tanden toe gewapend en deden er alles aan om de Graafschap de 1e nederlaag toe te brengen. Helaas voor de Madrilenen is dit niet gelukt en de Graafschap won ook hun 3e wedstrijd, 7-2.

Dan de wedstrijd tussen PSV en Twente. Dit was een wedstrijd op een zeer hoog niveau. Het spel golfde over en weer. De scheidsrechter had moeite met het volgen van het spel. Twente was een tikkeltje beter, maar uiteindelijk wonnen de Eindhovenaren toch. Het werd 5-2.

Tot slot Liverpool tegen Juventus. Op papier een topper. En dat was te zien. Alle spelers van beide teams openden hun trukendoos en maakten het ene na het andere hoogstandje. Liverpool, dat de eerste 2 wedstrijden al had gewonnen, moest er hard voor werken. Want Juventus wilde ook graag een wedstrijd winnen. Toch moest Juve het hoofd buigen. Het werd 8-1 voor Liverpool.

Al met al weer prachtige wedstrijden op sportpark Den Elshof. Komende week een korte werkweek dus alle tijd om eens te komen kijken. We starten woensdag weer om 18.00 uur.
Tot dan.