1e ronde AH Wallerbos F-competitie

21-03-2010

Afgelopen woensdag was het weer zover. 88 ongeduldige voetballers en 14 leiders stonden al ruim voor 18.00 uur te wachten op het beginsignaal. Ook dit keer zijn de voetballers weer opgedeeld in de bekende topteams. PSV, Barcelona, Twente, Real Madrid, Graafschap, Liverpool, Ajax en Juventus.
Om klokslag 18.00 uur begonnen de wedstrijden. Hierbij een verslag.

Om te beginnen met Barcelona tegen Juventus. Zeker de spannendste wedstrijd van de 4. Beide teams gingen vol voor de winst, maar uiteindelijk ging Barcelona met de winst aan de haal, 3-2.

Op het veld ernaast speelden Liverpool en Real Madrid tegen elkaar. Ook hier ging het behoorlijk gelijk tegen elkaar op. Het was een wedstrijd van een zeer hoog niveau. Van beide kanten. Het was Liverpool dat de langste adem had en zij wonnen daardoor met 3-1.

Op het andere veld waren er twee wedstrijden van uitsluitend Nederlandse teams. De Graafschap tegen Twente en PSV tegen Ajax.
We beginnen met de laatste wedstrijd. Twee teams die behoorlijk aan elkaar gewaagd waren, al doet de uitslag anders vermoeden. Het spel golfde snel op en neer en de scheidsrechter had dan ook de grootste moeite om het spel te volgen. Uiteindelijk werd de eindstand 10-3 voor Ajax.

Tot slot de oostelijke derby tussen Twente en de Graafschap. Ook hier was het reuze spannend. De ploegen waren goed aan elkaar gewaagd en de teams stonden alle twee goed opgesteld. Beide coaches hadden de sterkste manschappen opgesteld. Aan het eind van de wedstrijd stond Twente met lege handen, 4-3 voor De Graafschap.

Al met al veel spanning en sensatie op sportpark Den Elshof. Het weer wordt beter, dus niemand heeft nog een reden om niet naar dit spektakel te komen kijken. Woensdag a.s. wordt de 2e ronde gespeeld vanaf 18.00 uur. Tot dan.