D-selectie overhandigt cheque

16-03-2010

GROENLO - Op zaterdag 13 maart was er een aangename verrassing voor het team ‘Oost-Gelre voor Alpe d’HuZes’. Tijdens de rust van de wedstrijd Grol D2-Neede D1 kreeg leider en Alpe d’HuZes deelnemer, Marc van Meurs, een cheque overhandigd namens de gehele D1/D2 selectie van de sv Grol.

Tijdens de laatste editie van de nieuwjaarsloop, georganiseerd door de sv Grol, hebben alle selectiespelers de 10 kilometer gelopen. Op zich al een knappe prestatie, maar gezien de weersomstandigheden (een dik pak sneeuw en enkele graden onder ‘0’) is dit helemaal iets om trots op te zijn.

De selectiespelers werden gesponsord door ouders/verzorgers en enkele bedrijven die nauw verbonden zijn met deze selectie. Naast deze sponsoren waren er ook enkele spelers die hun eigen spaarpot ondersteboven hielden en ook een eigen donatie gaven aan het goede doel: de strijd tegen kanker die het KWF samen met de ‘Stichting Alpe d’HuZes’ voert.

Afgelopen zaterdag overhandigde D1 aanvoerder Sibren Beemers namens de gehele selectie de cheque ter waarde van €626,20 aan zijn leider. Nadat Sibren wat mooie woorden had gesproken werd de cheque onder luid applaus overhandigd. Marc van Meurs beloofde dat dit geweldige bedrag goed terecht zou komen en dat iedereen trots kon zijn op zijn/haar geleverde prestatie. Tevens gaat ook hij op 3 juni zijn uiterste best zou doen om zijn sportieve bijdrage te leveren voor het goede doel.

Wilt u, net als de D-selectie van de sv Grol, wat doen in de strijd tegen deze verschrikkelijke ziekte? Ga dan naar onze website en maak uw donatie over: www.oost-gelrevooralpedhuzes.nl