Grol D1 wint in knollentuin van Ulfste Boys D1

07-03-2010

Op 6 maart 2010 speelde Grol D1 een competitiewedstrijd tegen Ulfste Boys D1.

Na een reis van een half uur kwamen de jongens van Grol D1 aan in het koude Ulft.

Al meteen vanaf de 1e minuut werd er druk gezet door Grol D1. Daardoor kwam de 1e goede kans al in de 10e minuut, Pim speelde een mannetje uit en schoot over het doel.

Grol kreeg veel kansen en daardoor kwam ook de 1-0 omdat Hidde een goede combinatie had met Sibren, daardoor kwam Hidde voor het doel te staan en schoot de bal koelbloedig in. Een paar minuten laten in de 15e minuut kwam weer een aanval via Hidde die de bal goed voorzette op Tim en Tim scoorde de bal in het doel schoot, 2-0. Al een minuut naar dat de 2-0 was gevallen kwam ook de 3-0 dit keer voor de 2e maal van de schoen van Hidde. Grol kreeg veel kansen en liet de aanval van Ulfste Boys niet aan de bal komen. In de 19e minuut kwam ook al de 4-0 doordat Roel een goede bal naar Pim speelde en Pim speelde een steekbal naar Tim door de verdediging van Ulfste Boys, Tim stond alleen voor het doel en scoorde de 4-0. Grol drukte door en kreeg daardoor veel kansen waar onder andere de 5-0 door kwam, doordat Colin op de keeper schoot en de keeper liet de bal los waardoor Pim de 5-0 kon scoren. Ook in deze wedstrijd was er hoogtepunt: Luuk maakte  zijn 1e overtreding in zijn carrière. Kort daarna maakte Hidde de 6-0. 5 minuten voor tijd maakte Pelle een mooie goal, 7-0. Op de helft van de wedstrijd floot de scheidsrechter voor rust, de spelers gingen naar de kleedkamer. Na de rust floot de scheidsrechter voor het begin van de 2e helft. 7 minuten naar dat de scheidsrechter floot voor het begin van de 2e helft kreeg Grol een corner, de corner kwam op het hoofd van Tim die de bal er bijna in kopte. 10 minuten naar dat de corner van Grol er bijna in ging kreeg Grol weer een corner en weer kopte Tim de bal er bijna in. Grol kreeg nog een kans via Pelle, de bal ging net mis omdat een speler van Ulfste boys de bal nog aanraakte. Grol wilde nog een goal. Die kwam ook 2 minuten voor tijd via een goede actie van Pelle die hem zelf er ook inschoot. Na een uur gevoetbald te hebben floot de scheidsrechter voor het eind van de wedstrijd. Grol won dit keer ook weer en gaat alleen aan kop in de competitie. Goede wedstrijd jongens en meisjes van D1.