Woensdag weer de carnavalsavond van de S.V. Grol!

09-02-2010

Woensdag 10 februari a.s. vindt traditiegetrouw weer de carnavalsavond plaats bij de sportvereniging Grol. De avond begint om 21.00 uur en vindt plaats in het Sportcafé op het sportpark ‘Den Elshof’. Het gaat hier niet om een besloten party, hetgeen betekent dat iedereen die iets met carnaval heeft welkom is.

Deze avond organiseert S.V. Grol reeds sedert 1979. Vond de eerste jaren deze bijeenkomst nog plaats in de bedrijfskantine van Welgo aan de Parallelweg, sedert 1986 wordt het festijn gehouden op het sportpark ‘Den Elshof’.
En ook dit jaar zal het Grolbestuur het prinsenpaar, ditmaal stadsprins Bas I en zijn adjudant Bob ontvangen, alsmede hun partners, de raad van elf en anderen in een daarvoor carnavalesk en sfeervol aangekleed sportcafé. Overigens wordt het samenzijn bij ‘de Grol’ de laatste jaren ook actief bijgewoond door de leden van de kegelclub UTO, die op de woensdag altijd hun wekelijkse kegelavond hebben op ‘Den Elshof’. Zowel van de zijde van Grol als van de zijde van UTO worden enkele programmaonderdelen verzorgd. Bij Grol zijn dat in ieder geval de seniorenteams Grol 5 en Grol 3, waarvan respectievelijk Bas Broshuis en Bob Lebbink deel uitmaken.

Een impressie van de carnavalsavond 2009 bij de S.V. Grol.