Grol 1 op weg naar het seizoen 2022-2023

13-07-2022

De laatste activiteiten voor het seizoen 2021-2022 zijn voorbij. Voor Grol 1 betrof dit een weekend weg naar Düsseldorf. Nu zijn de ogen volledig gericht op het aankomende seizoen. Afgelopen donderdag vond de eerste teambijeenkomst plaats.

Samenstelling Grol 1 selectie

De voorlopige selectie is het komend seizoen kleiner dan het afgelopen seizoen en bevat in totaal 20 spelers.

Vertrokken spelers: Wouter Rexwinkel (Sp. Rekken), Eduardo de Sousa Cavalcante (AZSV) en Mark te Winkel (Ruurlo).
Van Grol 1 naar Grol 2: Myron Baten, Rutger van Schijndel, Ids de Vries, Sem Brummelaar en Mart Zieverink. (De laatste 2 blijven wel in beeld en trainen 1x per week met Grol 1)
Overgekomen vanuit de jeugd: Thiemo Wessels, Jordy Schutten, Mark Hietland en Kjell Riteco.
Weer beschikbaar na langdurige blessure: Wouter Pillen.

Samenstelling Grol 1 staf

Deze is gelijk aan het afgelopen seizoen. Hier zijn geen wijzigingen:

William Krabbenborg (hoofdtrainer), Jos Heutinck (assistent trainer), Michel Schoorl (keeperstrainer), Frank Walterbos (teammanager), Rogier Koppe (teammanager), Bart Huijskes (assistent scheidsrechter), Peter Nijland (assistent scheidsrechter), Suzanne Schovers (verzorgster), Gert Oeds Kristen (hersteltrainer/fysiotherapeut) en Gerry van Dongeren (hersteltrainer).

Competitie Grol 1

Grol 1 gaat komend seizoen in de Achterhoek spelen, in klasse 2H. Veel oude bekenden, maar ook een aantal nieuwe tegenstanders. Het lijkt een zeer zware klasse te zijn, met veel goede teams. Opvallend is dat er maar 13 teams in deze klasse zitten. De competitie start op zondag 25 september.

Voorbereidingsprogramma Grol 1

Het voorbereidingsprogramma voor Grol 1 start op zondag 7 augustus met de 1e training. Op dinsdag 16 augustus staat de eerste oefenwedstrijd op het programma tegen Longa '30 in het kader van het Keitoernooi. De eerste bekerwedstrijd is gepland voor zondag 4 september. De indeling voor de beker is nog niet bekend.