Trainers en staf jeugdteams bovenbouw 2022-2023

22-06-2022

Vorige week hebben we de voorlopige teamindeling gepubliceerd. Bij de onderbouw stonden de namen van de trainers en stafleden bij de teamindeling vermeld. Bij de bovenbouw was dat niet het geval. Vandaar dat we in dit bericht het overzicht met jullie delen van de reeds bekende trainers en stafleden van de bovenbouw-teams.

Zoals jullie kunnen zien zijn er nog wat vacatures. De leden van het VB en de jeugdcommissie hebben al een aantal kandidaten benaderd (sommigen hebben wel toegezegd, andere om moverende redenen niet) en zijn nog met verschillende mensen in gesprek over een rol als trainer of staflid op een van de vacante posities. We kunnen nu al voorzien dat we met de mensen met wie we in gesprek zijn niet alle plekken kunnen invullen.

Bij deze dan ook een oproep: Bent u of kent u iemand die een rol als trainer of staflid (teammanager of assistent- scheids) wil vervullen, neem dan contact op met Marcel ten Barge, Michel Hoffman of Dennis Pasman. We zijn dus op zoek naar enthousiaste vrijwilligers. Gezien het feit dat we ervaren dat er best mensen zijn die wel wat willen doen, maar niet 3 dagen per week op het veld willen staan, kunnen we in het geval u belangstelling hebt ook samen kijken naar een ‘gedeeltelijke invulling of duobaan’ in de betreffende rol. In alle rollen kunnen we desgewenst begeleiding bieden door ervaren trainers, teammanagers of assistenten. Wilt u meer informatie, ook dan kunt u contact opnemen met een van de voorgaande personen.

Marcel ten Barge
mam.tenbarge@kpnmail.nl