Grol JO15-1 wint Jeugdtoernooi vv Wildervank

21-06-2022

Grol JO15-1 speelde op 18 & 19 juni een toernooi bij v.v. Wildervank. Op de zaterdag werd er gestart met de poulefase waarin JO15-1 tegenstanders trof als NEC Delfzijl, VV Annen en Be Quick 1887. Hierbij werd een eerste plaats behaald in de poule en daarmee plaatsing voor de winnaarspoule voor op de zondag.

Op de zondag moest JO15-1 het opnemen tegen SV Bedum, VV Annen en v.v. Winsum. Vanaf de eerste wedstrijd liet JO15-1 een hoog niveau zien waaraan de tegenstanders niet konden tippen. Dit leidde tot 3 gewonnen wedstrijden waarmee Grol JO15-1 zich bekroonde tot terechte winnaar van het jeugdtoernooi. De overwinning werd gevierd als een grootse TEAMprestatie. Grol JO15-1 sluit hiermee het succesvolle seizoen af in stijl.

Tevens was dit toernooi het laatste kunstje voor Jikke Huinink in Groltenue, die de overstap gaat maken van Grol naar PEC Zwolle. Wij wensen haar veel succes en plezier bij PEC Zwolle! De laatste wedstrijd kreeg Jikke vlak voor tijd een publiekswissel: