Voorlopige teamindeling jeugd Grol seizoen 2022-2023

16-06-2022

Hieronder treffen jullie de voorlopige teamindelingen voor het seizoen 2022-2023 aan. Zoals in een eerder bericht aangegeven is de teamindeling een behoorlijke ‘puzzel’ geweest. We hebben zorgvuldig gekeken naar verschillende mogelijkheden om de aantallen in de teams dusdanig te krijgen dat er voldoende speelminuten in wedstrijden gemaakt kunnen worden. Uiteraard is hierbij het uitgangspunt geweest om de spelers in een team in te delen dat past bij het niveau van de betreffende speler. Nu weten we uit ervaring dat spelers zich snel kunnen ontwikkelen. Dit maakt dan ook dat het een voorlopige indeling betreft. Gedurende het seizoen wordt gemonitord of de speler een passende ‘uitdaging’ heeft in zijn/ haar team.

Voorlopige indeling Onderbouw

Voorlopige indeling Bovenbouw

We kunnen ons voorstellen dat er vragen of opmerkingen zijn over de indeling (van uw kind). Als deze er zijn, dan kun u die uitsluitend per mail voor 1 juli 2022 doen toekomen aan:

Onderbouw: O8 t/m O13: bhm.devries@kpnmail.nl en ivonoelversteegen@kpnmail.nl
Bovenbouw: O15 t/m O19: mhoffman@titus3s.nl en dennis.pasman@svgrol.nl

Door deze werkwijze te hanteren, kunnen wij alle vragen en opmerkingen inventariseren en vervolgens bespreken in het voetbalbestuur/ jeugdcommissie. Voor de schoolvakantie nemen wij contact op met diegenen die ons gemaild hebben om een antwoord op de vraag te geven of een opmerking van een reactie te voorzien.

Voor de verdere planning van de voorbereiding op het nieuwe seizoen verwijzen we naar het eerder gepubliceerde bericht: https://svgrol.nl/nieuws/8385/voorbereidingen-jeugdvoetbal-seizoen-2022-2023-in-volle-gang

Tot slot, de ervaring leert dat er door sommige ouders soms best ‘heftig’ gereageerd kan worden op de teamindeling van hun zoon/ dochter. Wij willen u op het hart drukken dat wij ons vrijwilligerswerk naar eer en geweten proberen uit te voeren. Natuurlijk staan we open om te reageren op uw vragen of opmerkingen, maar hopen dat we dat op een respectvolle manier met elkaar te kunnen doen

Sportieve groet,

Voetbalbestuur en jeugdcommissie Grol