Opening Het Wilgenpark bij Grol

08-06-2022

Bron: Groenlose Gids
Tekst en foto’s: Theo Huijskes

Afgelopen zondag was het dan eindelijk zover. De in het kader van de in 2020 bewerkstelligde fusie tussen S.V. Grol en S.V. Grolse Boys toegezegde extra kunstgrasvoorziening op het sportpark Den Elshof werd officieel geopend. Onder het toeziend oog van met name leden, in dit geval Ereleden en andere vrijwilligers van Grolse Boys werd naast de opening van ‘Het Wilgenpark’ tevens een wilg geplant, alsmede bij de opening van het sportpark Den Elshof de ingemetselde steen van ‘de Boys’ onthuld. Het was daarbij met name Harry Paf, voormalig voorzitter van Grolse Boys en thans tweede voorzitter in het bestuur van de fusieclub Grol, die het voortouw nam en daarbij geassisteerd werd door Grolvoorzitter Hans Scheinck en Ereleden van de voormalige club Grolse Boys.