Bekendmaking voorlopige teamindeling

03-06-2022

De afgelopen weken hebben er zich nieuwe leden aangemeld, maar zijn er ook afmeldingen van spelers binnen gekomen. Dat heeft mede tot gevolg dat er in een aantal leeftijdsklassen ‘ongunstige’ aantallen zijn om elftallen te kunnen formeren die uit 14-16 spelers (het meest wenselijk) bestaan. Sommige teams bestaan nu uit een groot aantal spelers, wat maakt dat de speeltijd op wedstrijddagen kleiner wordt. De oplossing kan gevonden worden in een vervroegde overgang van een aantal spelers naar een hogere klasse of een jaar dispensatie, maar uit gesprekken met ouders (en spelers) komt naar voren dat dit in de meeste gevallen lastig/niet bespreekbaar is. We gaan in de komende week (nog een keer) in gesprek met trainers en ouders om te kijken of we hier toch nog een ‘mouw aan kunnen passen’ en of er een oplossing gevonden kan worden, zodat we teams kunnen formeren/ constructies kunnen bedenken waardoor teams op wedstrijddagen acceptabele aantallen hebben. We doen ons stinkende best….. Vandaar dat besloten is om de voorlopige teamindeling seizoen 2022-2023 te verplaatsen naar week 24 (13 t/m 19 juni).

Sportieve groet,

HJO, Jeugdcommissie en Voetbalbestuur