Speelster van het kwartaal: Jen Oude Luttikhuis

Team: Dames 1
Positie: Spits
Hoelang voetbal je al?: Ongeveer 8 jaar
Sterke punten: Volgens mijn teamgenoten: Acties maken, het perfecte gat zoeken of steekpasses geven. Het werk voordat de bal over de doellijn gaat.
Verbeterpunten: Koppen
Favoriete club: Ik heb niet echt een favoriete club maar als ik dan echt moet kiezen is het FC Twente.
Relatiestatus: Dat blijft een vraagteken om de spanning er een beetje in te houden…haha.
Favoriete eten: Burrito’s!

Over Grol:

Beste speler/speelster: De beste speler van Grol die er nu speelt vind ik Rico Lammerdink. Ik vind het echt een plezier om naar hem te kijken hoe hij het spel verdeelt en zich helemaal inzet. Ook vind ik Luc Berentsen een hele goede spits, misschien kan ik wel een keer een lesje koppen van hem volgen haha!
Beste teamgenoot waar je meegespeeld hebt: Eva Pillen, wij hebben heel lang samen gevoetbald. Eva stond middenvelder en ik in de spits. Eva geeft echt de perfecte steekpasses en kan het spel heel goed verdelen.
Beste trainer: Dalibor Repija. Ik heb ontzettend veel van hem geleerd en hij was ook nog heel erg leuk en gezellig.
Mooiste voetbalherinnering: Het kampioenschap met de MO15-1. We wonnen de kampioenswedstijd met 2-1, ik maakte de 2-0 dus achteraf was dat een heel belangrijk doelpunt.
Beschrijf je mooiste doelpunt: Mijn mooiste doelpunt was een geweldige, al zeg ik het zelf, een Robin van Persie kopbal in de kruising tegen FC Winterswijk.
Kleedkamerhumor: Ik ben altijd de DJ in de kleedkamer en niet iedereen is altijd even blij wanneer Jan Smit weer op de box klinkt. Ik word in de kleedkamer ook wel Baco – Jen genoemd, ik zeg wel dat ik dat niet leuk vind maar stiekem kan ik er wel om lachen.
Rare gewoonte: Als ik het koud heb op het veld, ga ik altijd ‘dansen’, of ja… als dat dansen te noemen is.

Je moet kiezen:

Kunstgras of echt gras?: Kunstgras. Nee dat moet ik niet van mijn vader zeggen, maar dan krijg je in ieder geval geen vieze kleren.
3e helft of direct naar huis?: 3e helft uiteraard
Carnaval of Kermis?: Carnaval
Carnaval/Kermis of Zwarte Cross?: Carnaval
VAR of geen VAR?: Geen VAR!
5-0 winnen en niet scoren of 3-3 gelijkspelen en een hattrick van jou?: 5-0 winnen en niet scoren
Lelijk doelpunt maken of een weergaloze assist geven?: Een weergaloze assist geven
Patat of Friet?: “Moet deze serieus, Pieter?!” Na lang aarzelen… “dan toch patat.”