Grol is een club van NIX!

21-04-2022

Grol is een club van NIX, of veel beter gezegd van NIX18! Het is wettelijk niet toegestaan dat onze spelers onder de 18 jaar alcohol drinken. Alcohol drinken past ook totaal niet bij de sportieve activiteit voetbal onder de 18!  In ons sportcafé wordt hier heel goed op toegezien door de familie Porskamp en haar personeel, hier mogen we trots op zijn.

We zien echter dat jeugdteams ook andere horeca gelegenheden bezoeken, soms met hun trainers en leiders. Op het moment dat je als trainer/leider mee gaat met je team dan heb je ook een verantwoordelijkheid als leider/trainer. Neem deze verantwoordelijkheid ook en sta het niet toe dat jeugdleden onder de 18 alcohol drinken in jouw aanwezigheid als trainer/leider. Wees als jeugdleider/jeugdtrainer ook het visitekaartje van de club, zeker als je in Grol kleding aanwezig bent.

Wij hebben er vertrouwen in dat jullie samen met ons van Grol een club van helemaal NIX maken, excuses,  een club van echt NIX18!

Met sportieve groet,

John ter Heerdt, voorzitter commissie jeugd
Arjen Korenromp, voorzitter commissie senioren
Petra Lammers, bestuurslid gezondheid en gedrag