Feyenoord en Ajax openen 32e Internationaal Marveldtoernooi

13-04-2022

In het weekend van 10, 11 en 12 juni a.s. wordt het 32e Internationaal Marveldtoernooi gehouden op Sportpark Den Elshof in Groenlo. Op 19 maart jl. werd door het bestuur van Stichting Internationaal Marveldtoernooi het deelnemersveld bekend gemaakt en vond aansluitend de loting plaats.

Inmiddels is ook het wedstrijdschema van de 32e editie van het Internationaal Marveldtoernooi gereed, met een fantastische openingswedstrijd op vrijdagavond 10 juni a.s. Dit jaar opent het toernooi met de Nederlandse “Klassieker”, Feyenoord – Ajax. Noteer daarom nu alvast in uw agenda: vrijdagavond 10 juni 17:30 uur. Een mooi affiche voor dat wat, na 2 jaar van afwezigheid, weer een prachtig voetbalweekend gaat worden op 10, 11 en 12 juni a.s.

Via de volgende link vind je het gehele wedstrijdprogramma: Wedstrijdprogramma Internationaal Marveldtoernooi 2022