Voorjaars Fancy Fair

30-03-2022

In het weekend van 19, 20 en 21 maart jl. vond er na een lange tijd van COVID-19 eindelijk weer een Voorjaars Fancy Fair plaats in ons Sportcafé Den Elshof. Een groot succes, met vooral op de vrijdag en zondag enorme drukte! In de drie dagen tijd werden er meer dan 35 (!) rondes gespeeld, op zowel het ‘rad van Riki’, dan wel het flitslicht.

Tijdens de drukbezochte Fancy Fair zondag wisten zowel selectieteams Grol 1, 2 als 3 te winnen. Extra reden voor een geweldig feest. Dat gebeurde dan ook in een uitgedost café, waar het weer ouderwets een strijd was om loten te bemachtigen. Nieuw dit jaar waren de Fancy Fair-munten, welke vooral bij de jeugd enorm in trek waren. Vooral gezien het feit dat er steeds minder contant geld in omloop is. Deze innovatieve oplossing werd dan ook met open armen ontvangen door de aanwezigen.

Tijdens het weekend gingen verschillende prachtige prijzen, veelal aangeboden door sponsoren uit de regio, naar prijswinnaar in het café. De hoofdprijs – een goudkleurige Cortina-fiets – ging dit jaar naar Kevin Rooks, nadat aftredend VSVG-er Rogier Koppe de laatste druk op de knop mocht geven! Pure en oprechte vreugde was van het gezicht van Kevin af te lezen. Een geweldige hoofdprijs voor maar drie enkele euro’s.

Andere hoofdprijzen waren o.a. een TV, een tablet, een accuboormachine, een koelkast, een luxe koffiezetapparaat en een hangstoel voor in de tuin. Alle winnaars feliciteren wij van harte met de prijzen.

De grootste winnaar dit weekend was onze eigen voetbalvereniging Grol, gezien de opbrengst van deze Fancy Fair vanzelfsprekend weer geïnvesteerd wordt in onze vereniging. Dat doet de VSVG al jaren.

De VSVG dankt alle sponsoren en deelnemers  aan de Fancy Fair!

De volgende Fancy Fair zal plaatsvinden in het najaar. Hou daarvoor sociale media, alsmede de website en de Groenlose Gids in de gaten.